Monday, May 23, 2011

It's been awhile....

It has been awhile.... hehe... awhile apenyer... dah hampir 2 tahun dah kot aku tak update blog nie... huhu.... oklah... aku akan cuba mengaktifkan balik blog ku nie.... huhu.... i'll turn it to mo creative corner....

saje nak kongsi.... untuk tatapan semua.... my sewing project....

my first sewing project was a comforter for my son.... huhu... senget benget gaklah menjahit nyer.... gambo lupe nak amik... later lah aku masukkan gambor...

below is my second sewing project, recycled jeans bag... huhu... mujur lah aku simpan jeans ku yg koyak... so inilah hasil nyer selepas cut, cantum, jahit.... oklah.... untuk amatur cam aku....



hak nie plak my third sewing project.... laundry bag... sayang nak buang besi nie... nie actually laundry basket yg bli dekat ikea... tp sarung nye yg plastik tuu dah koyak... tp besi nye elok lg... so jahit jerlah laundry bag nie....

No comments: