Friday, May 30, 2008

lagi lagii aku... lagii lagiii aku.... heheh

hari seterus nye aku berdiet... aku tak igt aku makan ape.... rasanye cam makan roti jer..... bekpas n lunch pun same...
then hari rabu aku makan roti ngn scramble egg for breakfast n for lunch aku makan salad....
then malam aku makan garli toast... :D
hari khamis lak... memandang kan berat aku dah turun about 2-3kg...
aku makan berat sket... bekpas makan roti... lunch makan nasik... then dinner makan one slice of coklat kek.... mknn nie as hadiah berat dah turun... huhu....
n hari nie... still diet balik... tgk lak dalam masa seminggu nie... turun tak berat aku.... if turun dalam 2-3kg lg aku nak g kfc lak... ahaksss......


pasal keje... hari nie aku p mida... as usual check report kat server... sememang nyer lambat giler.. but then bile test kat sistem... ok lak.... so kepala aku pun dah ting tong sbb aku tak tahu ape prob nyer.... is it problem network ke problem report aku.... nie yg susah nye crystal report nie.... huhu....

No comments: