Wednesday, June 4, 2008

Harga Minyak Naik Lagikkkk.... aduss... pening kepala camnie

ginilah ropenyer masa nak isik minyak semalam
Ayyakkk... camane nie.... harga minyak makin lame makin naik.... tp gaji tak naik...... camane rakyat nak hidup.... subsidi rm 600++ untuk keta persendirian... by the time kne bagi subsidi tuuu.... konfem ke akan dapat..... dah lar tol banyak kat kl nie.... kalo nak banding kan jalan.... kat bangkok highway nye lagik cantik... lg besar... tp takdak tol.... pastu kte yg baru nak mula hidup berdikari nie.... hancuss lah camnie..... majikan- majikan sekalian.... ape lagi.... paham2 lah yer....

what a "wise" idea by increasing the fuel price.....

huhu... semalam masa nak isik minyak.... ade plak keta yg terbakar... sbb myk overloaded ke sebab ape aku tak tahu.... tp yg pasti... aku sempat nampak bomba smpi.... n leraikan api tuu.... pas 1/2 hour dah settle... n aku lak.... duk beratur nak isik minyak selama 2 1/2jam.... nak patah balik pun jem.... nak terus pun jem.... menguji kesabaran tol.... sayang nyer aku takdak camera masa tuu.... kalo tak... mcm2 jenis muka org dah aku amik gambo.....

2 comments:

nhanania said...

giler smpai terbakar
tu nmnyer org tamak selalu rugi
nk jimat pny hal,
lain lak yg rugi.

Mira Anas said...

tulah pasal.... tamak sgt.... rugi banyak... tak pasal kne bli keta baru.... huhu