Wednesday, June 18, 2008

50 days to go......

menghitung hari dah skang nie.... gabra, takut, and everything ade dalam aku skang nie....
rasa nak menyorok jer.... aku bimbang... pasnie... keluarga aku makin besar.... kasih aku dah terbahagi.... keputusan aku kne pikirkan lagi banyak pihak..... mampukah aku?... even though aku boleh hidup atas kaki aku sendiri... tp dugaan tu banyak..... kalo dulu aku rasa akulah yg paling kuat.... tp skang nie aku sendiri goyah.... aku takut.... aku rasa aku lah org yang paling sensitip lani..... tp aku harap kami bakal hidup bahagia selamanye..... biar pahit dilalui dulu.... agar manis akan ku rasa nnt..... insyaAllah....
bahagia kan datang jua.... asalkan kte usaha dan berserah kepada nye..... insyaAllah... Allah akan membantu hambanye yang berusaha....

1 comment:

nhanania said...

yer semoga kamu berbahagia hingga ke akhir hayat. amin